Monday, January 7, 2008

Cea mai fericita zi din vancanta

Cea mai fericita zi din vacanta a fost duminica cand eu si varul meu si mai multi prieteni am organizat o excursie la Arieseni.Drumul mi s-a parut putin cam obositor,dar dupa ce ne-am apropiat de locul destinatiei am simtit aerul proaspat din muntii inalti si stancile adanci .Dupa ce am ajuns pe partie nu mi s-a parut asa de periculoasa,dar dupa ce am ajuns in varful ei am inceput sa tremur,de frica ce aveam in mine.Dar varul meu m-a sfatuia si ma incuraja,dupa prima tura cu ski-urile care am cazut de vreo zece ori. Urmatoarele turi am prins m-ai mult curaj si mai multa incredere in mine.Dupa ce ne-am distrat de minune la ski ,cand toata lumea pleca ,noi ne-am gandit sa luam o folie mai groasa din masina si am inceput sa ne dam pana am fost uzi toti.Excursia la Arieseni a fost cea mai frumoasa zi din vacanta.

No comments: